24 februari

Goood kväll bloggen...
Min dag har mest bestått utav jobb jobb och jobb. Hur känns det att ha helg kan jag fråga mej ibland.

Några dumma spöken har tydligen bestämt sig för att flytta in hos mej och pontus. Så nu ligger jag här själv, vettskrämd och bara väntar på att klockan ska slå tolv så att pontus slutar jobba. JAG ÄR RÄDD!

Jag roar mej med en lista sålänge!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Jag var ledig och kunde ligga i sängen hela dan
Vad gjorde du kl 08 imorse: Soooov

Vad gjorde du för 15 min sedan: Badade i mitt badkar

Det sista du sa högt: Ses imorn, hejdå

Det senaste någon sa till dig: godnatt

Vad har du druckit idag: vatten och solo

Vad var det senaste du åt: ciabatta med kräftstjärtar och ägg

Vad var det senaste du köpte: ovanstående

Vad är det för färg på din ytterdörr: röd tror jag?

Vad är det för väder hos dig nu: Snö och ca 15 minus skulle jag tippa på

Godaste glassmaken: svår fråga

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag vill tro på det men det gör jag nog inte

Sover du tungt: Nej

Drömmer du mardrömmar: Ja

Trivs du med ditt jobb: Oftast

Favoritklädsel: Pjamas

Favoritlåt just nu: Katy perry the one that got away

Vad ser du om du tittar till höger: en vägg

Vad gör dig glad just nu: I nuläget är svårt att svara på..

Vad ska du göra härnäst: Sova

Höger eller vänsterhänt: höger

Humör just nu: mystrött

Favoritgodis: seigmenn och japp

Kläder just nu: en grå tröja

Sommarplaner:? sova,sola,bada,festa,umgås

Hur många kuddar sover du med: två

Spelar du något instrument: no no

Morgon eller nattmänniska: natt
Vad är viktigast för dig: att alla i min närhet mår bra:-)

Är du kittlig: ja

Snarkar du:ja

Stjärntecken: våg

Äckligaste insekten: larver

Längtar du mest efter just nu: morfar och nalle






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0