6 januari

Godkväll...
Befinner mej just nu i mitt sovrum på 5 kvadrat (sant). Har haft myskväll med hanna,sus, emma tom & örjan. Vi tittade på grease, var så längesen jag såg den.
O sen kan jag berätta att jag har så fruktansvärt ont i mina händer efter alla papercuts jag åstadkommit av varuplockningen på jobbet idag. Aaaajjje.

Undrar hur det kommer sej att jag alltid lyssnar på james blunt när jag sitter vid datorn på kvällarna och känner mej sådär nostalgisk som man gör ibland. Jag vill liksom ha dom senaste åren samlat i bilder och text, precis vad som hänt. Nån som vet hur jag menar? Nej... tänkte nog det :-)



För ett tag sen när vi var hundvakter. Ska vara det imorgon igen, fast denna gången åt lille Barney =) Mysigt ska det bli.

God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0