28 september

Har alltid haft svårt för att lita på folk. Jag tror alltid det värsta samtidigt som jag försöker se det bästa hos alla. Vet inte om jag blivit vuxen eller vad det är, men jag vill inte lägga min energi på människor som tar energi från mig själv.
Min sommar blev inte alls som jag tänkt mig. Jag har lärt mig att aldrig anförtro mig åt människor jag inte litar på. Du valde inte bara att ta en vänskap ifrån mig, utan även två. En av dom var så viktig för mig och har varit det ända sen jag var liten. Allt beroende på ett litet misstag från mig och ett stort av dig. Jag tänker heller inte försvara det jag gjorde, för det är det sista jag ska behöva göra. Du ska bara veta hur många ggr jag själv varit i den situation och inte gjort någon big deal av det. Det var min tur att leka rebellisk just då, precis som ni gjort innan. Men mitt misstag gjordes vid fel tillfälle. Det har jag med all säkerhet fått känna på.
Att du från dag 1 ljög, inte bara för mig, oss rätt upp i ansiktet är så fruktansvärt lågt av dig. Du tog den smidiga vägen och du gick ur det här som den det var synd om.
Av att vara hemifrån så här länge ger mig ett mycket bättre perspektiv på allt. Men det grämer mig fortfarande, och varje dag tänker jag på vilken fin vän jag fortfarande kunnat haft kvar.

Kommentarer
Postat av: johanna

Du är den bästa, finaste <3 I LOVE YOU!

2011-10-10 @ 00:58:48
URL: http://johannalundberg89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0